Nu har vi precis kommit hem från stan, det är grått och regnar här!
Vädret har verkligen varit upp och ner denna resan! Lite varannan dag, eller kanske var 3e dag sol resten grått mulet och regn!
Idag var vi uppe i tid och började tvätta och städa undan en del! Så att vi på onsdag morgon bara behöver göra snabbstädning. Efter en sen frukost tog vi bussen ner till stan för att köra lite små inköp!
Det blev god sushi till lunch på the Ivy! Sushin här i Aussie är den bästa jag ätit någonsin. Så fräscht och gott, och sen ser dom ut som små konstverk dessutom.
Jag har även fått min födelsedagspresent/julklapp från min fina fina prins. Tyvärr kan jag inte packa upp vad det är då jag måste ha de i en plomberad påse tills vi passerat incheckningen på flygplatsen. Men ni får en hint iallafall!
Känns overkligt att vi har varit här i 4 veckor, på andra sidan jordklotet! Jag vill hit snart igen, vi ska börja spara och planera in en resa över jul/nyår nästa gång!
Vi har träffat så många härliga människor och vill absolut hålla kontakten med er alla.
( We´ve met so many great people during this trip and definitley want to keep in touch with all of you)
Nu ska vi vila innan det bär av på middag hos Amy Roach.
Kram kram
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar