söndag 31 oktober 2010

Risk för missuppfattning!

Igår när vi åt lunch såg vi ett flygplan som började skriva något i luften! Gissar att någon tjej i Sydney ( eller kille för den delen) är galet lycklig idag! hur romantiskt var inte detta?? Hoppas det blev ett ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar