lördag 9 oktober 2010

Vi ska klättra!

Vi fick en fantastisk överraskning i förrgårkväll!
Alex fyller ju 25 i december, jag fyllde 25 förra året i november. Vi fick vars ett present kort på att klättra på Harbour bridge mitt i Sydney, utsikten kommer vara magnifik. Det är väldigt högt upp så man lär se så mycket mer och få bättre förståelse för hur staden hänger ihopa. Självklart kommer vi fotografera hela klättringen, vi planerar att göra det nästa vecka någongång. Alex ska ringa och boka i dagarna.
Sydney Harbour Bridge Climbing

Tusen tack för den fantastiska presenten!

3 kommentarer:

  1. Vad roligt för er! Vilken bra present också, vem var så snäll? Katterna har det så bra. Hittade inte Elliot idag men han lå ju gömd under täcket=) Ikväll kommer Santi...tiden gå så långsamt.... Kram till er båda och hoppas det blir bättre väder snart.

    SvaraRadera
  2. Jaa de kommer bli en upplevelse! Nu har vi precis vaknat.. klockan är snart 11, dax att sticka ut i solen för det är SOL idag.. än så länge iaf! Har sovit som en stock, blev rätt mycket vin och discodans igårkväll! Bilder kommer snart!

    SvaraRadera
  3. Susanne Göransson12 oktober 2010 kl. 11:36

    Skoj ni verkar ha...! Vilken överraskning för er med klättringen!!
    Härliga bilder fr.discot...
    Njut och fortsätt att äta massa skaldjur...!! Kramar Susanne

    SvaraRadera