Har jobbat sista timmarna idag innan semestern, vilket känns bra! Såhär på eftermiddagen blev det lite småärenden på stan, fixat en present som ska med.
Söta Evelina & Annelie som bor här och passar mina busiga katter var över på lite pasta carbonara a´la Alex. Gott och mättande.
Nu till det viktiga.. får vi plats med allt vi ska ha i väskan?
Helt ärligt vet jag inte, vi har vägt väskorna, strax över 17 kg båda två, ger oss inte så mycket shoppingutrymme i Sydney. I värsta fall får vi lämna något annat där för att plocka med oss något kul hem.
Planen ser ut som följande ( tror vi nu åtminstone)
Operahuset, spana in Höganäskakelplattorna lite extra
Akvariet
Sydneys Zoo
Krama Koala
Klappa Känguru (liten..)
Klättra på Harbour Bridge ( jag är ju höjdrädd... )
Shoppa boots på RM Williams
Barbeque på australiensiskt vis
Äta världens bästa (enl. Alex) sushi i Chatswood
Givetvis ta en drink på alla hippa ställen
Bada med någon haj... Eller nej... det var de vi skulle undvika
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar