måndag 25 oktober 2010

Nu är det 1 vecka kvar i paradiset!

Godmorgon, ialla fall för oss! Sovit fullt påklädd för det är så jäkla jäkla kallt!
Vädret svänger väldigt skulle man kunna säga, strålande sol o varmt sen nästa dag ösregn o kallt!
Min och Alex kväll igår var väldigt långsam, vi gjorde ingenting, jo körde bil här för första gången. På fel sida.. Eller det är ju rätt sida här. Alex var en utmärkt chafför och det är nog tur vi inte skulle in i en rondell..Tänk att köra in på fel håll o svänga fel?!


Tack för alla fina kommentarer om hur fina vi var! Alex var såå stilig i smoking, tror vi borde hålla smokingbröllop ofta i Sverige oxå! Min klänning höll inte så bra.. från knäna och nedåt är den helt hålig och trasig.. så Söta rara Jenica, vad säger du om att klippa av den i knä längd och sy upp den så jag kan använda den igen?? Kan de bli något?

Sarahs brudklänning,,, ja där är inte så mycket att säga mer än att hon var så förbannat jäkla skitsnygg i den! Hon bar upp den på ett strålande sätt!  Kanske jag gav er lite inspiration?? För jag o Alex vill gå på fler bröllop, så det är bara att få tummarna ur o skicka ut inbjudan! Vi kommer.. lovar :)

Jag ska lägga upp lite fler bilder då de har efterfrågats:)
 Alex följer sin mamma Elisabeth till platsen
 Frida, en av dom 2 svenska brudtärnorna
 Anna på väg in
här har vi Vanessa
 Alex läser en dikt i kyrkan
 Ett lyckligt par som tågar ut!

 Brudens supersnygga mamma









Alex med Jeremys äldsta syster Emma



Brudparet skär upp tårtan! det var en i Choklad och  Morotskaka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar