Så här skulle man startat varje dag! Blev en timmes powerwalk ( mestadels) längs hamnen, på vägen såg man fina exotiska träd, fantastiska hus och operahuset samt Harbour Bridge! Idag är vädret molnigt, rejält med vind nere vid vattnet men hyfsat varmt skulle nog gissa på ca 20-22 grader! Behagligt att promenera i!
Än så länge har jag bara sett en tjock liten spindel ( antagligen jämlig med våran husspindel) Hänger i sitt nät på front porch! Kan lägga upp en bild för den som är nyfiken! Kan tillägga att jag o Alex sov med fönstret stängt inatt, det kan ju krypa in en spindel..
Nu ska vi ta o duscha och fixa till oss lite.
På väg ut. Stefan, Elisabeth och jag.
Lägg märke till operahuset och bron.
Fint hus vid promenaden.
Sportig va?!
Gud vad hurtig du är! Imponerad=) Här hemma blir det mest dina goda kakor i soffan med lilla Ella och Eliot... dem är dock fortfarande ganska rädda för mig och springer iväg...Eliot tillät mig klappa han en liten gång med betoning på lite. Ni ser ut att ha det superbra och ser fram emot kort på dessa koalor och kängurus! Kramar till er båda.
SvaraRadera