tisdag 12 oktober 2010

Nu har vi flyttat

ut fran Sarah och Jeremy och in till Hans och Monika. Har inte tillgang till internet till min laptop darfor blir det inga bilder pa nagra dagar! Det ar riktigt daligt vader idag, och tydligen har delar av stranden forsvunnit helt i Surfers Paradise. Detta var inte alls det vader vi bestallt for var resa!
I eftermiddag ska vi klattra pa bron! Spannande, men de star att den ska halla pa i 3 timmar, vi trodde 45 min. Blir en uppelvelse och tror vi far ta pa oss mycket klader!
Aterkommer sa fort vi har battre anslutning!
Kram fran oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar