söndag 31 oktober 2010

Barbeque

Nu har vi precis gjort oss iordning, klockan ar 9 pa morgonen och kl 11 ska vi vara pa barbeque i Thornlee hos Alex morbror Chris! Ska bli mysigt.
Igar tog jag och Alex och besokte Taronga Zoo, det var helt fantastiskt. Det fanns en 3manaders elefantunge som jag blev kar i. Han stod o busade med sin skotare undertiden hans stora mamma fick sig skrubb och dusch! Jag vill ha en elefant.. Atminstande att fa klappa en bebis elefant! Sen fanns de sa sota koalor och giraffer! Bilder kommer senare ikv eller imorgon nar jag har min egen dator!
Nu borjar det bli lite sorgligt har, snart hemresa och vi har traffat sa mycket harliga manniskor! Som vi forhoppningsivs kommer att traffa snart igen! Vi far borja planera nasta Aussie tripp.

Imorgon mandag ska vi till Tiffanys & co o kolla ut en eventuell fodelsedagspresent till mig! Sa spannande!
Sen pa mandag kvall ar vi bjudna till Amy Roach pa en trevlig middag!

Tisdag sa ska jag och Elisabeth se hastkapplopningarna pa ett stalle i Manly sa da ska jag fixa mitt har o anvanda min fina hardekoration!

Kram pa er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar