fredag 29 oktober 2010

Gold class movie

... tänk er en biosalong med max 50 stolar ( förlåt, fåtöljer sådana du kan trycka på en knapp så fäller du ryggen på stolen, och en annan knapp fäller upp ett fotstöd) Mjuka, stoppade i något sammetsliknande tyg, Ett litet bord mitt i mellan era 2 fåtöljer. Innan du går in i salongen har du i baren beställt vad du vill äta, dricka och vid vilken tidpunkt i filmen du vill bli serverad detta!

Låter de för bra för att vara sant? det är de inte.. Vi har gjort detta precis! Fattar ni hur underbart detta är?

Direkt när filmen började tog vi en liten dipptallrik med bröd och crostini, sen guacemole, hommus och en annan dipp.

En timme in i filmen kom dom med mina kycklingwraps och Alex Pizza. Efter ytterligare en stund kom min French coffee ( kaffe med kahlua och contreau ) samt Alex öl!

Filmen vi såg var The town med Ben Afflek.. gå och se den. Hur bra som helst:)

Denna dagen är bara så bra!
Var inne i Tiffany & co affären idag, och har hittat en liten födelsedagspresent till mig. Den ska nog inhandlas på måndag:) Lycka

Kram

2 kommentarer:

  1. Grym bio! Något vi borde starta i Sverige kanske...? Vad kul att du äntligen shoppat lite annars skulle det ju vara skandal=). Jag är hemma när ni kommer hem så ni kan väl ringa när ni är på väg på tåget så kommer jag och hämtar er. Längtar! Kram Evelina. Ps. Emil har bestämt att han ska klippa sig kort så var beredd på samtal från han efter hemkomst!

    SvaraRadera
  2. Ja definitivt! Det var så lyxigt och bekvämt! O de blir kanske i samma prisklass som att gå ut o äta så då e de ju två bra saker i en kombination!
    Åh det är ju strålande att du är hemma på torsdag, är du ledig hela dagen? Kanske hinner ta en fika då? Toppen att han har bestämt sig! Det var bara en tidsfråga tänkte jag nästan, men det är ju härligt! Kram

    SvaraRadera