fredag 22 oktober 2010

Kul att s[ manga kommenterat!

Just nu pausar jag fran att jobba pa brannan.. solskyddsfaktor 30 + just nu! Jag ska bli brun! Alex oxa.. helst..

Evelina : Vi har de ljuvligt! Du ska fa se delfinerna vi filmade, alla internetuppkopplingar har ar usla..dom ar sa langt efter oss i sverige! Champagne ar vardag for mig, igar blev de dock lite val mkt..sa lite hangig idag! Hur mar katterna?? Ska bli sa kul att visa alla andra bilder nar vi kommer hem!

Carro & Sofie : detta ar paradiset, vadret har battrat sig faktistk Hoppas de haller i sig, dom sager 30 grader imrg pa brollopet!  Bruden och brudgummen borjar bli nervosa markte vi igar! Vi kommer dokumentera sa mkt vi kan med kameran!

Susanne : Tack tack! Allt ar sa bra, hur gar de pa salongen?hur blev renoveringen??

Anna: ja jag vill  latt flytta hit ett ar eller sa, vi ska faktiskt borja kolla dom mojligheterna ! Hade varit en chans man kanske inte kan fa senare!

Pappa & co : Skont att vi slipper sno har, fast de har snoat i australien forra veckan pa nagot berg! Ni borde aka hit nagongang pappa, fast du hade inte gillat den langa flygturen! Saknar er lite:)

Christoffer: alex ar informerad, han orkar inte kolla sin mail! Men vi har tagit massor av foton, och vi kommer filma lite grand med var kamera imrg, ska kopa ett STORT minneskort idag! Smokingen ar framhangd, min klanning och pals hanger, skorna testades igar! Dom gar superbra att dansa i ! Jaklar vilken fest de kommer att bli, lots and lots of bubbel. Nej de gar ingen nod pa ass alls, vi bara ater dricker o turistar! Vi har varit galna med varat pressade schema i  2 v sa nu ar de relax sista 1,5 veckan! Och toronga zoo vi har inte varit dar annu!

Hoppas jag fick med alla som kommenterat forra nu.. KRAM

2 kommentarer:

  1. Kul att ni äntligen fått lite bättre väder! Vad blir det efter bröllopet, blir det fiji eller? Ta något varmt ställe och bara njut=) Roligt med så mycket bilder och ni verkar ha det hur kul som helst. Katterna lever som kungar, så dem behöver du inte oroa dig för. Elliot är så kellen (hur stavas det?)och vill helst att man bara ska sitta och klappa han hela tiden. Ella håller sig på trygt avstånd. Har dock tagit mig friheten att öppna din femina tidning som kom häromdagen. Ha det så kul på bröllopet! Kram till er båda! Evelina

    SvaraRadera
  2. Jaa.. nej vi har inte bokat nagon resa till Fiji an, vi hoppas pa att vadret haller i sig, Vi kommer bo hos Sarah och Jeremy i mosman nasta vecka, det ar jattecentralt sa vi kan ta farjor till stranden.
    Harligt att hora att katterna mar bra, Elliot ar kelsjuk.. Sjalvklart far du lasa femina tidningen.. har de kommit nagon annan rolig post?
    Nu ska vi strax over till mormor o morfar i wahronga, dar kommer brudfoljet gora sig i ordning, tjejerna iaf.. Och jag ska fixa mig sjalv! kramram

    SvaraRadera