Tredje gången gillt.... har försökt göra inlägg till er tre dagar i rad men det hänger sig alltid när man ska skicka iväg...grrrr. Tycker iallafall att det verkar som ni har det bra och vilka små söta djur. Men du måste försöka fixa en bild på en stående känguru med en liten bebiskänguru i fickan=) Elliot och Ella har det toppen. Elliot vill till och med numera bli klappad av mig...wow! Det är lite tomt här hemma utan dig=(. Kram till er båda/ Evelina
Tredje gången gillt.... har försökt göra inlägg till er tre dagar i rad men det hänger sig alltid när man ska skicka iväg...grrrr. Tycker iallafall att det verkar som ni har det bra och vilka små söta djur. Men du måste försöka fixa en bild på en stående känguru med en liten bebiskänguru i fickan=)
SvaraRaderaElliot och Ella har det toppen. Elliot vill till och med numera bli klappad av mig...wow!
Det är lite tomt här hemma utan dig=(. Kram till er båda/ Evelina