fredag 22 oktober 2010

Dagen ar antligen har!

Hade satt klockan pa 7.30 men vid 7 vaknade vi av 3 sma sota ungar som dansade runt och sjong pa scoobiedoo theme. Hur kan man vara sa pigg en lordagmorgon?? Jag har iaf duschat o tvattat haret i  hopp om att de ska hinna sjalvtorka en del innan vi kommer tillbaka till Wahronga for att gor oss iordning! Har inte helt bestamt hur jag ska ha mitt har annu, men de kommer.. Helt uppsatt det ar bestamt iaf.
Vadret ser lovande ut, sol just nu,.. men dom har sagt spridda skurar i em och till och med lite aska. men dom kan ju ha fel!

Brollopet ar att kl 15 i Pymble, darefter vantas busstransport till botanical gardens mitt i Sydney, bakom Operahuset typ. Dar blir det middag och tal osv.

Vi kommer ladda upp bilder imrg pa hur vackra vi var, och aven en och annan pa ovriga huvudpersoner!


Hoppas ni har de bra dar hemma i snon.... fasar for den chocken vi kommer fa nar vi kliver av pa kastrup..

Massor av kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar