söndag 17 oktober 2010

Bilder från killarnas helg

 Okej en liten bild på oss först, på tåget in till stan
 Finalisterna  i gocarten
 Öl var de här ja:)
 Några brasor för att ha lite ljus och värme
Pil och båge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar