Ulrica med c
söndag 17 oktober 2010
Bilder från killarnas helg
Okej en liten bild på oss först, på tåget in till stan
Finalisterna i gocarten
Öl var de här ja:)
Några brasor för att ha lite ljus och värme
Pil och båge.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar