torsdag 7 oktober 2010

Godmorning sunshine!

Vaknade kl 5 imorse och var hyperpigga, både jag o Alex så det blev en serie på min dator i en timme! Sen somnade vi om och vaknade kl 11.22 snacka om sovmorgon!

Nu blir det en liten motionsrunda/ sightseeing runda med Elisabeth & Stefan, blir en tur ner till vattnet så kommer att fota en massa och även ett visst stort vitt operahus lär fastna på bilderna!

Uppdaterar när vi är tillbaka!
A big hug

1 kommentar:

  1. Hello and welcome to Australia!!!

    Nu är ni där!!!! Gud så spännande!
    Hoppas att resan gått bra och inte varit alltför jobbig! ¤ sköna veckor väntar och vi ser fram emot att höra/läsa om alla äventyr!

    Ha det så gott! Kramar Från Headwigkollegorna

    SvaraRadera