Här har vi lite bilder från Bondi, tyvärr var det inte något vidare strandväder. Men några fina bilder blev det allt!
Igår tog vi bussen till Chatswood där jag faktiskt hittade lite fina kläder! En klänning och en topp från French Connection. Det är lycka det!

Igårkväll kom Tage hit, för lite vin och snacks! Vid kl 19 mötte vi upp sötaste Amy på the Oaks och åt lite goda musslor med pommes frittes! Ny favvo här! Tillsammans med 5 flaskor vin blev kvällen så himla lyckad! Min engelska blir så mycket bättre då oxå, märkligt!
Idag får jag sota för gårdagens vin, huvudvärken sitter som ett skruvstäd runt tinningarna men det var de värt! Blev en lång sovmorgon här idag och vi tvättar lite och städar undan en del saker!
Ska bege oss ut på stan för att leta upp ett par Uggs till Michelle! Vi har spanat in några butiker som har fina Uggs, hoppas vi hittar rätt modell idag!
På tisdag ska jag vara med om något så spännande! Jag och Elisabeth och Kate ( Alex morbror Nicks fru) ska bege oss till Manly för att se the races på en restaurang! Det är Melbourne Cup på tisdag, på vissa håll i landet ( Melbourne med omnejd) är det till och med helgdag!
Vi ska klä upp oss rejält, vi snackar coctailklänning! Och man ska fixa håret fint och ha en sån jättefin hårprydnad i håret! Ni vet en sån ni ser på dom engelska hästkapplöpningarna?!
Igår hittade jag min hårgrejj! Kommer bli så snyggt! Bilder kommer självklart!
Lycka för Alex, färdig grogg
Vad tycks? Kommer jag vara elegant med min hårprydnad?




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar