Idag ar det dagen innan the wedding, sa vi tar det lugnt har i Thornleigh. Solen ar framme sa ska hoppa i bikinin och pressa pa baksidan idag, maste forstarka brannan idag!
Skriver lite mer senare frukosten vantar!
Igarkvall bjod Jeremys pappa oss pa drink och tilltugg i hans fantastiskt vackra hus i North Sydney. Huset ar nyrenoverat och han har lyckats till 200% nagot av de finast jag sett! Efter nagra glas bubbel begav vi oss till en resturang i narheten, Piato. Dar at vi en massa olika ratter sa vi delade for fullt! Ett par flaskor vin gick at oxa, det marker ni nog pa bilderna!
De har senaste dagarna har vi tagit det lite lugnare, besokt Sydney Tower som ar en bar pa 300 m hojd, utsikt over hela staden och kopt brollopspresenter till brudparet!









riktigt härligt. du förstår min oc-trip mer o mer. hoppas bröllopet bli roligt. vi tänkte ta vaccination idag, till kenya. det ser ut som ni har det bra. vi ses när ni kommer hem. hälsa alex. kraam
SvaraRadera