dvs mohippa och svensexa!
Killarna startade sin sexa i fredagskvall med afterwork pa operabaren som senare blev en middag i North Sydney, med en valdigt vig strippa tydligen! Jag tvingade Alex att stanna och se dena vulgara show sa jag satt utanfor restaurangen och drack cola.
Grabbarna fortsatte igar, lordag, med att kora gocart och akte ut till Jeremys Pappas farm, grill, lekar och utmaningar samt taltande! Mycket ol och blasigt vader men dom hade de najs!
For oss girls var det Hensnight igarkvall, kl 15 mottes vi upp pa Victoria room i Darlinghurst for High tea (afternoon tea). Det gick at manga flaskor champagne, sisadar 15 styckna.
En mycket trevlig eftermiddag med sma toast och cupcakes, scones och andra sotsaker! En tradition jag ska borja med hemma i Sverige! Stallet var som att komma in i en film fran borjan pa 1900talet i Indien, dar alla engelsman som var ute pa jakt lamnade sina vackra fruar i ett rum med sammetssoffor fina kuddar, dampad belysning! Efter 7 timmar, ca 200foton senare begav vi oss till Kings Cross, ett partydistrikt, for att dansa rumporna av oss pa the Piano Room. Blev inte mycket dansande for mig da min fot, som jag faktiskt stukade ratt illa varit bla och uppsvalld dagen innan, sa jag satt vackert i en fatolj med ett glas champagne i handen och sag mycket sot ut. Tyvarr tog Alex kameran med sig till farmen sa jag har inga bilder fran Hensnight, och Tyvarr hade han glomt kolla sa att batteriet ar laddat.. ni vet killar.. Sa jag ska jaga upp lite harliga mohippe foton och lagga upp har!
Imorgon ska vi nog aka med Elisabeth och Stefan till Bluemountains och kika, vadret har varit bra idag och forvantas vara bra imorgon men jag tror inte pa nagot langre..
Jag och Alex har borjat fundera over att sticka till Fiji i 4 dagar.. why not nar man anda ar har nere. vi ska borja kolla resor snart..
Kram pa er dar hemma och tack till alla er sota som skickar kommentarer! Kul att ni foljer bloggen!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar