torsdag 7 oktober 2010

fortfarande Jetlag

Jaha klockan är 4.20 på morgonen, jag och Alex sov 3 timmar sen vaknade vi kl 1 och har pratat sen dess.. Kollat 1 serie på datorn o ska se en till. Just som jag skriver är Alex i köket och gör varsin macka till oss.. vi blev väldigt hungriga nu på morgonkvisten!

Tack för alla fina kommentarer! Än så länge har jag inte riktigt förstått att jag är här nere.. mycket märkligt att vara på andra sidan jordklotet! Men kommer väl ta in det allt eftersom!
Nu till helgen kommer vi ha fullt upp, imorgon coctailparty, lördag födelsedagsfest och söndag födelsedagskalas! Men vi ska ändå försöka vara uppe i tid om dagarna och utforska denna fantastiska stad!

Hoppas allt är bra där hemma! Vi har inte riktigt slappnat av än, inte jag iallafall! Semesterkänslan infinner sig säkert snart!

Gonattkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar