fredag 8 oktober 2010

Coctail party over at Sarah´s & Frank´s

Idag har vi besökt Sydney Aquarium, tyvärr hade batteriet i kameran då tagit slut! Så inga bilder att visa på hajarna! Men dom var stora, även stora rockor och sjökor! Visste ni att sjökor bara äter sallad? Bra djur skulle jag vilja säga!

Nu på kvällen bar det av till Elisabeth bästa väninna Sarah och hennes man Frank, döttrar Sophie och Isabelle!
Detta fantastiska hus, jag har aldrig varit i ett mer exklusivt smakfullt hus! Vi ska försöka ta oss dit ännu en gång för lite middag! Så vi kan lära känna dem bättre( jag mest då, eftersom Alex redan känner alla) Sarah hade fixat med catering, så champagne hela kvällen och massor av goda olika snittar! Hennes döttrar Sophie och Isabelle är nog de mest väluppfostrade flickorna jag träffat! Helt fantastiska!
Alldeles för mycket fantastic champagne tonight! Hoppas vi sover hela natten! Här kommer till lite bilder!
 Två mycket vackra ladies ikväll! Elisabeth och Jag
 Morfar Hans
 Alex & Jeremys bror Tim
 The bride and groom to be
 En mörk bild på Stefan och Morfar Hans
 Mormor Monika, Jeremys brors fru Anna, Amy- Jeremys syster
 Två små sötnosar!
 Sarah & Jeremy igen! Crazy eyes...
 Frank, kvällens värd, tillsammans med Stefan
 Jeremy & Hans
 Söta Sarah och Isabelle
 Sarah´s dotter Sophie
 Jag efter några glas champagne
 Sophie & jag
 Best friends! Sarah & Elisabeth
 And again
 och ytterligare en, som blev godkännd! :)
 Franks otroligt söta mamma!


Jag tillsammans med kvällens värdinna Sarah och hennes yngsta dotter Isabelle!
Alldeles för mycket fantastic champagne tonight! Hoppas vi sover hela natten! Här kommer till lite bilder!
Kram kram from down under!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar