tisdag 12 oktober 2010

Bridgeclimbing!

Idag har vi klättrat på Syndey Harbour Bridge! Det var en galen upplevelse! ca 150 meter över havet! Det var lite obehagligt i början, men när man väl kommit en bit upp så tappar man höjdskillnaden lite! Det blåste men i övrigt var det en häftig upplevelse! Själva påklädningen, ja man får en hel dress på sig tog 1 timme ungefär, med säkerhetslinor osv. Vi har bildbevis när vi står högst upp oxå, de kommer senare när vi kommit hem och kan scanna in dom!

Vi åt mycket god lunch i Chinatown med Jeremy innan vi klättrade. Någon pannkaka med kött i.. mycket gott.
Här kommer lite bilder från firandet av Alex födelsedag igår!



 Ostron
 Bugs heter dessa märkliga skaldjur! Man äter köttet i svansen, supergott

 Jag & Elisabeth kikar lite närmre
 Här kommer det bilder på Sarah och Jeremys hus
 Matsal
 Hall och ytterdörr
 Vardagsrum
 Väldigt fina mönster i taken
 1 av sovrummen



 Ostron och Champagne

 yummie



 Alex i sin bästa pose nånsin tror jag..
Jeremy, sorry grillmästarn, och jag

Planerna för imorgon är att ta färjan till Manly om vädret tillåter!
Hur är allt där hemma?  och hur går det på Headwig??
Hoppas att det går bra för er att passa Ella & Elliot ( menat till Evelina och Annelie)

Kramkram

1 kommentar:

  1. Papppa Tommy & Liljana13 oktober 2010 kl. 19:02

    Ni ser ut ha det väldigt fint. Här hemma Sverige börjar det bli
    kallt och höstlikt.
    Men ganska soligt . Hälsa Alex, ha det så bra!
    Kram!

    SvaraRadera