Vi åt mycket god lunch i Chinatown med Jeremy innan vi klättrade. Någon pannkaka med kött i.. mycket gott.
Här kommer lite bilder från firandet av Alex födelsedag igår!
Ostron
Bugs heter dessa märkliga skaldjur! Man äter köttet i svansen, supergott
Jag & Elisabeth kikar lite närmre
Här kommer det bilder på Sarah och Jeremys husMatsal
Hall och ytterdörr
Vardagsrum
Väldigt fina mönster i taken
1 av sovrummen
Ostron och Champagne
yummie
Alex i sin bästa pose nånsin tror jag..
Jeremy, sorry grillmästarn, och jag
Planerna för imorgon är att ta färjan till Manly om vädret tillåter!
Hur är allt där hemma? och hur går det på Headwig??
Hoppas att det går bra för er att passa Ella & Elliot ( menat till Evelina och Annelie)
Kramkram










Ni ser ut ha det väldigt fint. Här hemma Sverige börjar det bli
SvaraRaderakallt och höstlikt.
Men ganska soligt . Hälsa Alex, ha det så bra!
Kram!