Idag är första dagen vi sov hyfsat rätt tider! Vaknade kl 6, men lyckades somna om. Sen klev vi upp 9.30! Då bar det av till affären för att handla lite färskt bröd o sådant gott!
Ikväll ska vi på Leisas 40års fest som har 70 tals Disco tema, så vi har varit på jakt efter fula skjortor till Alex och Jeremy! Vi hittade.. dom kommer matcha varandra och vara tokfula! Jag kör lite mer disco temat, Bilder kommer imorgon!
Efter shoppingen möttes vi upp för god lunch på The Oak. Mysig stor pub med bra mat!
Moules Frites, blåmusslor med pommes! Vi beställde in lite olika musslor och 3 pizzor som vi delade. Efter lite eftermiddagsvila ska vi nu dra fram platåskorna och lägga på glitterskuggan.
Vädret idag är ruggigt kallt! Frös med byxor tröja och kofta.. Det blir en märklig kyla här, på kvällen när man kryper ner under täcket är det iskallt och känns som att täcket är blött! Mycket otrevlig känsla, häromnatten fick jag gå upp o klä på mig med byxor linne och tjocktröja för jag frös så mycket.
Vi hoppas och räknar med att vädret bättrar sig och blir mycket sol.
Vårvädret är väldigt varierande från dag till dag, så ni där hemma håll tummarna för vi fryser!
Jeremy testar Amy´s nya headset.. Vad tycker ni?
Vi tänkte köpa sådana i julklapp till alla vi känner
Jeremys syster Amy mötte upp oss för öl och Lunch
Hon blev stormförtjust i Alex nya glasögon!
Elisabeth, Amy och Sarah
Kramar
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar