Uppe med tuppen idag, klockan ringde 7.00 och nu äter vi frukost och jag kollar lite på bloggen!
Idag får vi åka med Tim ( Jeremys bror) till deras farm, ska bli spännande. Jag har inte varit där innan, alex var ju där på svensexan.
Idag regnar det inte, inte just nu iallafall! Så har tänkt att om jg klär mig lite somrigt blir de kanske sol?
Leggings klänning och 2 koftor! Sen blir de gympadojjorna till det! Snyggt.
Vi har exakt 1 vecka kvar här nu, som ska spenderas väl. Relaxa och shoppa lite saker! Hoppas jag hittar något fint till mig själv oxå, ännu har inget fallit mig i smaken. Det kan dock ändras både en och två gånger på kommande veckan.
Kameran kommer med idag så uppdatering kommer ikväll!
Kram från oss
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar