Vaknade 3 imorse, klarvaken! Fixade så min eurovoice på mobilen är avstängd och att jag har surftjänsterna spärrade! Inga obehagliga kostnader när jag kommer hem ..
Blir frukost från Statoil på tåget till Kastrup.. Lite mysigt trots allt!
Väskan väger .. 18 kg enl. Alex.. tuuungt!
Efter mycket smarta tips från Evelina så ligger lånklänning och smoking i en kabinväska! Bättre att vara försiktig så att vi har kläderna även om dom incheckade väskorna inte kommer fram!
Jag har fjärilar i magen! Vilket äventyr vi kommer få down under..
Stödstrumporna är på, en Treo har slunkit ner. Så minskar vi risken för blodpropp och att vaderna/fötterna ser ut som en elefants när vi landar efter 23 timmar på resande fot!
Till Pappa & Liljana vill jag bara hälsa att jag smsar så fort vi är på plats! Hoppas ni följer oss här på bloggen.
Kram kram från oss


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar