fredag 22 oktober 2010

Drink med basta utsikten i North Sydney

Nagra dagar sedan vi bloggade senast, det ar inte sa enkelt med internet just nu. Men igar flyttade vi till Chris och Lisa sa har lanat deras dator nu!

Idag ar det dagen innan the wedding, sa vi tar det lugnt har i Thornleigh. Solen ar framme sa ska hoppa i bikinin och pressa pa baksidan idag, maste forstarka brannan idag!

Skriver lite mer senare frukosten vantar!

Igarkvall bjod Jeremys pappa oss pa drink och tilltugg i hans fantastiskt vackra hus i North Sydney. Huset ar nyrenoverat och han har lyckats till 200% nagot av de finast jag sett! Efter nagra glas bubbel begav vi oss till en resturang i narheten, Piato. Dar at vi en massa olika ratter sa vi delade for fullt! Ett par flaskor vin gick at oxa, det marker ni nog pa bilderna!
Alex och underbara Sarah Mellish

Elisabeth & Peter & jag
Georgina & Peter

Hela ganget
Tage ar nojd




Som ni ser blev det mycket mat!
Bara nagra timmar kvar sen ar dom gifta!

Skulle ni inte do f;r att ha denna utsikten fran ert hus?? jag skulle

Verandan

Harbour bridge! vi har varit hogst upp!






Tjusigt!

  De har senaste dagarna har vi tagit det lite lugnare, besokt Sydney Tower som ar en bar pa 300 m hojd, utsikt over hela staden och kopt brollopspresenter till brudparet!












 















Kramar

1 kommentar:

  1. Makarna Paulsson (:22 oktober 2010 kl. 08:22

    riktigt härligt. du förstår min oc-trip mer o mer. hoppas bröllopet bli roligt. vi tänkte ta vaccination idag, till kenya. det ser ut som ni har det bra. vi ses när ni kommer hem. hälsa alex. kraam

    SvaraRadera