Av någon anledning går denna onsdagen väldigt långsamt! Har faktiskt inte överbokat mig idag, men ändå är jag lite trött! Skyller på vädret, det är ju molnigt just nu.
Har plockat hem lite saker som behövs på semestern, schampo + inpackning som vårdar solskadat hår! Japp jag räknar med solskadat hår, eller åtminstånde att håret kommer utsättas för någon form av sol och klorbad när jag där nere!
En hel låda med hårnålar, så jag kan sätta upp mitt eget hår när vi ska på bröllop. Tanken är flätor, lockar, lågt uppsatt i nacken a´la grekisk gudinna! Sounds good ?
En stor flaska hårspray, tänkte att den även kan användas som skydd mot elaka spindlar?!
Lite eftermiddagfika hade inte suttit fel, tyvärr hinns det inte med. Blir ut och äta trevlig middag med finaste Cajsa ikväll, sen bums i säng!
Kram på er sålänge
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar