En vacker dag som denna måste utnyttjas på bästa sätt. Vaknade av solen, tittade ut och såg klarblå himmel och hög klar luft! Underbart. Hoppade i mjukiskläderna och cyklade tillsammans med fina vännen ner på ett Yoga pass. Längesedan jag fick starta en lördagsmorgon på ett sådan harmoniskt sätt.
Frukosten handlade jag med mig på vägen men, färskt levainbröd från bageriet mums.
Efter några timmar på jobbet gjorde vi en liten utflykt till mysiga Lillaro Cafe.
En smarrig äppelnektarinpaj med vaniljsås tillsammans med varm flädersaft blev det! Och ett par härliga linne haremsbyxor från Peleka. Byxorna kommer bli min officiella reseoutfit! Löst ledigt och dessutom snygga.


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar