onsdag 29 september 2010

Mindre än 1 vecka kvar!

Tiden går väldigt fort nu, mycket på jobb och mycket hemma.
Igår fick jag en bra påminnelse om att köpa en sådan där uppblåsbar nackkudde! Toppen, tanken har funnits tidigare att jag borde införskaffa en sådan. Skickar iväg Alex till affären för att köpa den idag! Har tur att han är lite ledig nu innan vi åker, jag har dåligt med tid för fix o trix med allt.

Hoppas ni har en skön onsdagmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar