fredag 17 september 2010

Inför Spakväll med tjejerna!

Fredag morgon, veckan har gått rätt fort trots mycket jobb.. Ikväll blir det att baka kladdkaka, inför morgondagen!

5 tjejer, en stor jacuzzi och lite sköna spa-behandlingar, det är vad vi har framför oss imorgon kväll!
Passar perfekt för mig som behöver all energi jag kan få för att vara pigg o glad närmsta 2 veckorna på jobb!

Nu blir de frukost här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar