lördag 25 september 2010

Nya Kameran!

Har testat nya vattentäta kameran idag ( kan vara bra om vi tappar ner den i vasken när vi åker... eller helt enkelt om vi ska snorkla).
Har varit en väldigt slapp och slö lördag här! Tog fram spikmattan så nu har både jag och Alex haft vars 30 min vila. Märkligt hur skönt avslappnad man blir.

 Två bilder på mig i min nya klänning som ska med till Sydney! Tror den kommer bli välanvänd!


Bilder från höstmodevisningen i Ängelholm idag! Kameran känns kanonbra.
Det blir att börja skriva packlista nu i helgen och sen göra undan en massa fix innan nästa vecka drar igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar