söndag 26 september 2010

Sista kvällen på Nicks

Igårkväll var det sista kvällen M & H stod för kalaset på Nicks bar. Självklart var vi där för att avsluta på trevligaste vis. Lite god thaimat och gott rött ( tack Annika) lite schweizernöt sen var vi riktigt danssugna. Blev några foton iallafall!
Jag plockade fram mina fina glasögon som kanske skulle kunna kallas mitt sämsta impulsköp, ett dyrt sådant! Men dom är ju riktigt fina på, borde använda dom oftare!






Självklart mår vi som vi förtjänar idag..
Nu ska vi hoppa i mjukisbyxorna och strax bege oss till salongen för att göra Syster+man fina i håret! Tror även Alex ska bli lite friserad inför Aus..
Kram på er

1 kommentar:

  1. Detta ser ju riktigt bra ut ullis=) ska bli spännande o följa Australien resan.. får ju vara med på ett hörn då=) närmare än så lär man inte komma Australien.. Tack för idag.. Och många fina köp blev det oxå.. // Michi

    SvaraRadera