Ulrica med c
söndag 5 september 2010
Nu ska de kapas
Nu ska jag få lite frisyr igen! Så de åker nog en liten bit i eftermiddag när min rara kollega klipper mig.. lyxsöndag för mig!
Ska på något sätt lyckas sätta upp det på stundande bröllopet i oktober!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar