söndag 10 oktober 2010

70tals disco!

Igårkväll firade vi Alex morbrors fru Leisas 40års dag!
Massor med god plockmat och vin! Här kommer bildbeviset:













































2 kommentarer:

  1. Pappa, Liljana. Jenica, Joel & Doris10 oktober 2010 kl. 14:38

    Oj med bilder! Det ser ut att ha varit bra.
    Och det ser ut som att ni har det roligt.
    Jag har precis visat Pappa hur man kan kommentera på bloggen..
    Därför blev det en hälsning från hela tjocka familjen (:
    Hälsa Alex.

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Tack för att ni visar pappa o Liljana hur man kommenterar! Vi har det toppen! Idag flyttar vi till Hans & Monika ( mormor och morfar) Först kommer vi äta en god skaldjurslunch:) Kram

    SvaraRadera