Oj med bilder! Det ser ut att ha varit bra. Och det ser ut som att ni har det roligt. Jag har precis visat Pappa hur man kan kommentera på bloggen.. Därför blev det en hälsning från hela tjocka familjen (: Hälsa Alex.
Hej hej! Tack för att ni visar pappa o Liljana hur man kommenterar! Vi har det toppen! Idag flyttar vi till Hans & Monika ( mormor och morfar) Först kommer vi äta en god skaldjurslunch:) Kram
Oj med bilder! Det ser ut att ha varit bra.
SvaraRaderaOch det ser ut som att ni har det roligt.
Jag har precis visat Pappa hur man kan kommentera på bloggen..
Därför blev det en hälsning från hela tjocka familjen (:
Hälsa Alex.
Hej hej! Tack för att ni visar pappa o Liljana hur man kommenterar! Vi har det toppen! Idag flyttar vi till Hans & Monika ( mormor och morfar) Först kommer vi äta en god skaldjurslunch:) Kram
SvaraRadera