onsdag 6 oktober 2010

Äntligen i Sydney

Klockan 21.15 Sydney tid landade vi på flygplatsen!
Efter mycket om och men var vi förbi passkontroller, och bagagekontroller!
Resan ner har gått förvånansvärt bra!

Men morgonen började inte på bästa sätt.. mitt visum blev inte godkänt på kastrup, eftersom jag stavar mitt efternamn Pålsson i passet men på flygbiljetten hade resebolaget skrivit Paalsson!
Detta tog ca 40 min, nervösa minuter, Men det gick bra!

Till min stora lycka var det Eclipse ( 3e filmen i Twillight serien ) som visades så 2 gånger har jag sett den! En gång från Cph-Bkk och en gång Bkk-Syd. Alex var inte lika överförtjust i detta..

Alex syster Sarah hämtade oss på flygplatsen och nu har vi ätit en macka pratat lite om vad som komma skall!

Nu ska vi krypa ner i sängen och förhoppingsvis sova hela natten! Totalt har jag sovit 5 timmar av flygresans 21 och.

Alla väskorna och Alex innan vi hoppar på tåget mot Kastrup

 Lite otålig innan vi fick checka in

 Mycket förtjusande par efter 10 timmars flygning till Bangkok! Vi har inte sovit en blund på hela flygturen! Lägg märke till den mycket vackra blomman jag har i håret, en liten fin gest från Thaiair! Alex i sin allra charmigaste pose

1 kommentar:

  1. Härligt att ni kommit fram (: Väntar spänt på att få se lite bilder.

    SvaraRadera