söndag 24 oktober 2010

Bilder från bröllopet del 1


 Undrade ett tag om jag skulle lyckas sno ihop håret på något hyffsat sätt.. men de gick faktiskt rätt bra med hjälp från Alex..

 Vanessa målar naglarna..
 Champagne ute i solen


 En väldigt vacker nervös blivande brud



 Nå vad tycks.. är vi godkända??
 Tärnorna gör sitt jobb, klänningen ska sitta perfekt

 Man kan ju drömma om den midjan ;)


 Mrs och Mr Roach
 Mycket nöjd efter en sån fin cermoni

 Sötaste syskonen



 Leanne och Jag
En av förätterna!
Här gör man väldigt annorlunda mot hemma vad gäller middagen, man har 2 olika förrätter huvudrätter och desserter och så serverar man varannan rätt på varje bord, Så jag och Alex fick olika rätter! Jättekul ide och så otroligt gott.

2 kommentarer:

  1. SÅÅÅÅÅÅÅ FINA NI E! Mycket väl godkända med en massa plus!!!
    Att du kan göra en sådan uppsättning på dig själv... HELT OTROLIGT!!!
    Kraaaaaaaam / Sofie

    SvaraRadera
  2. Sååå fina ni är!!! Ditt hår blev ju toppen! Snygga ni är...! Kramar Susanne

    SvaraRadera