söndag 24 oktober 2010

Bilder från bröllopet del 2
























5 kommentarer:

  1. Hej! Vilka fina bilder, ska bli kul att se alla 300 när ni kommer hem=).Ni ser ut att haft hur kul som helst och vad fina ni var, Alex var söt i sina röda fluga som matchade din fina klänning. Och wow vilken fin klänning bruden hade, extra pluspoäng på den=). Väntar spänt på mer uppdatering här. Kram till er. Evelina

    SvaraRadera
  2. vad fiiin du var i klänningen ullis (: verkligen. ni är ett snyggt par du och alex. ska bli spännande att höra mer när ni kommer hem. vill gärna se hur brudens mor såg ut också (; det var fint med pälsen. good work sis.

    ni börjar faktiskt bli lite saknade här. under den här tiden hade vi hunnit prata några gånger i telefon iallafall. hälsa. kram

    SvaraRadera
  3. Så fina ni va ullis<3 Kram Michelle

    SvaraRadera
  4. Gud va fin klänning du hade. Den satt riktigt fint på dig. Ser ut som ni hade en toppen kväll. =)

    SvaraRadera
  5. Vilket bröllop... Ni är så jättestiliga!! Ser hur trevligt ut som helst!! Längtar till att få höra mer... Stora kramar till er båda!!! Susanne

    SvaraRadera