torsdag 7 oktober 2010

Operahuset




1 kommentar:

  1. Detta ser helt underbart ut=) skicka samma dag ni åkte men jag har inte riktigt fattat galoppen märkte jag nu när jag ser att den inte fanns kvar.. men nytt försök;) Powerwalka på sin semster hurtigt av dig ullis.. spänd på vad som komma skall de närmsta dagarna=) KRAM på er / Michelle

    SvaraRadera