Har glömt berätta att jag har ätit ostron för första gången! Det hela hände när vi var på coctailpartyt hos Sarah & Frank. Jag älskade det! Dom hade lagt en liten bit ingefära ovanpå och så åt man med en tandpetare, man plockar upp själva ostronet ur skalet och äter! Smakade som fantastisk sushi med ingefäran. Ska testa med bara citron oxå, det är de vanligaste sättet!
Imorgon ska vi fira Alexanders 25års dag i förskott här nere, då blir det seafood för hela slanten! Jeremy kommer köra ner med oss till fishmarket i Darling Harbour imorgonbitti, kl 6 senast ska vi vara där så man får den bästa fisken och skaldjuren! Lunchen kommer bestå av massor och åter massor av fisk/skaldjur, till det mängder av gott mousserande.
Nu ska vi strax över till Alex kusin Jessica som fyller 13. Bilder kommer senare!
Idag är det förresten strålande sol, ljuvligt!
Kram kram
Ser ut som ni har de helt underbart.. Kul att ni ska klättra=) Synd de inte är så varmt men njut ändå.. varmare än här är de ju särkert iaf=) å då är de ju lättare att hitta på grejor. kramar Carro
SvaraRaderaDen här kommentaren har tagits bort av skribenten.
SvaraRaderaJaa vi har det jättebra! Vädret kommer ju bättras på lite eftersom skulle jag tro! Vi har sovit nästan 12 timmar nu, skönt.. När åker ni? Kram
SvaraRaderaJa men de är ju skönt de.. Blir de stranden dom sista dagarna kanske=) Vi åker den 28 okt. LÄNGTAR=) kram
SvaraRadera