Våran semester kantas av champagne till varje lunch, klagar absolut inte.

Efter stranden åkte vi med hem till Sarah och tog oss ett dopp i deras uppvärmda pool, ja för annars kan man inte toppa tårna ens! Havet ska vi inte prata om it´s freezing.
Här har vi Sarah och Frank´s otroligt söta Daisy och Hugo.. Daisy är otroligt hjulbent och lite gammal och skröpplig, men otroligt söt!

Jag och Alex hoppade på färjan in till stan och åt en mysig middag på ett ställe nära Wynyard. Till det..givetvis en flaska bubbel.. Jag vänjer mig alldeles för lätt vid sådant hära trevligt.Efter 12 timmar på språng är vi nu i Wohronga.

Veckan ser än så länge ut som följande:
Tisdag, lunch med Tage och Lotta om dom svarar på vårt sms, på kvällen en drink på centerpoint Syndey Tower högsta punkten i stan med fantastisk utsikt!
Onsdag: utflykt till Bondi eller Manly, Rehersal på kvällen i kyrkan inför bröllopet! Alex ska lära sig sin text först ;)
Torsdag: oplanerat på dagen, shopping eller strand beroende på väder! På kvällen ordnar Jeremys pappa coctailparty för att sedan gå ut o äta på resturang!
Fredag: Kommer vi bo hos Alex morbror m fam.
Lördag : Bröllopet vi alla är här för!
Kram från oss


Vilken fantastiskt fin strand..wow.. och vad underbart det måste vara att ligga där och sola och så simmar det förbi lite valar och delfiner. Njut av allt bubbel och sola lite för mig! Kram till er båda. Evelina
SvaraRaderaMen gud så härligt!! lite bubbel här o lite bubbel där.. vilken vardagslyx=) Hemma här e de regn och rusk inget kul alls..
SvaraRaderaÅh delfiner det skulle man vilja se=) hälsa alex=) När e de bröllopet är, ska bli kul o se hur fina ni kommer vara!! Kram på er / Michelle
Oj,oj,oj så fantastiskt det ser ut...! Det är ni väl unnade... Fin klänning du ser ut att ha Ulrica.
SvaraRaderaSnart nalkas det mot bröllop... Lika dom är Alex och mor.
Kramar till er!! Susanne
Ni verkar ha det helt UNDERBART. Lite avis är man allt =) ... Jätte kul att få "följa" med er på er resa. NJUT NJUT NJUT!!!!
SvaraRaderaMassa Kramar / Sofie
Åhhh så underbart. Klart ni ska över till fiji om tiden finns där. Som sagt passa på när ni är där nere. Skönt vädret blivit bättre. Hoppas de håller i sig=)
SvaraRaderaHärligt att följa er på er resa. Låter helt underbart! NJUT nu så mycket ni bara kan, visst är Australien underbart?! Stor kram Anna
SvaraRaderaHej ! Helt underbart!! Bättre kan man väl inte ha de, fina stränder och
SvaraRaderamycket sol. Njut av tillvaron.
Här hemma har det börjat snöa, inget videare .
Kram från oss på 69:an.
Tror jag skriver en kommentar här istället för att försöka nå alex via mail. Han är urusel på att svara, kan du tvinga honom att sätta sig vid en dator och berätta hur ni har det?? Oavsett så verkar det inte gå någon nöd på er iaf. gött att se! hög igenkänningsfaktor på flera av bilderna. samma platser som jag själv besök när jag var där nere. bröllop till helgen alltså? lär bli rätt livat antar jag. ska alex hålla tal? se till att han håller tungan i rätt mun isf=) fyll honom gärna med en grogg lr 5 innan, filma hela rasket och skicka det till mig efteråt. kan behöva något att roa mig med nu när höstvädret tajtar till sitt grepp om södra sverige. ge alex en stor blöt puss från mig och ha en fantastisk helg! //christopher
SvaraRaderaChris: Tvingad till en dator var det ja. Allt har ar upp och ner, Ulrica spenderar mer tid framfor datorn an vad jag gor. Galet men sant, men ar man val inne i semester-mode sa :) Hur som helst, vi har det mycket bra. Vi har i pincip hallt igang och gjort nagonting nytt varje dag. Det tar tid att fa slut pa saker att gora i Sydney. Brollop imorgon. Ska halla tal i kyrkan. Nagot annat an total succe kommer det inte att bli! Vi ska se till att inte fa med det pa film. Kanske nan bild ;) Du ska ha ett vykort pa vag, sa du ar inte helt bortglomd. Vi ses och hors om en tva veckor! Tills dess far denna rosa blogg vara din sked om natten. //Alex
SvaraRadera