söndag 24 oktober 2010

Sarah & Jeremy Roach´s wedding

Gårdagen var fantastisk! Runt 9.30 kom frisör och makeupartist till Wahroonga för att göra Sara och hennes 3 tärnor Vanessa, Anna och Frida redo för dagen!

En fotograf anlände vid kl 13 och däremellan gjorde jag mig iordning och fixade till Alex hår oxå. Vid 14.30 tog jag o Alex taxi till Pymble Church där bröllopet skulle hållas!

En otroligt vacker cermoni, som är något annorlunda från vår svenska, brudparet säger mer saker i sina löften till varandra och man skriver även på och registrerar sitt giftemål direkt i kyrkan.




Vi har fotat över 300 bilder och även hunnit med något filmklipp! Jag plockar ett par bilder under hela dagen och lägger upp, annars kommer det ta for ever att bli klar här!

1 kommentar:

  1. Hej Ulrica! Åhhh vilka fina bilder och vilken vacker klänning du bar! Rött är ju hur fint som helst!
    Ja, ville mest bara säga det! Njut vidare!
    kram från jenicas kompis hanna s

    SvaraRadera