torsdag 28 oktober 2010

Torsdag och vi raknar ner

Igar kvall var vi pa the Greengate och hade trivia night, dvs fragequiz. Mycket intressant! Har sovit hos Alex morbror Nick med fam. inatt! Kommer att ta tag till Chatswood idag, pa tisdag ska vi ev. pa nagon tillstallning for oss ladies. Det ar Melbourne Cup sa man klar upp sig rejalt och har en sadan dara fin huvudbonad med blingbling och fjadrar! Precis som man har pa hastkapplopningar i England?! Men det ar inte helt spikat annu,  i vilket fall som maste jag ta o kopa en san huvudbonad!

Annars har vi inte sa mkt planer, igar var vi pa Bondai Beach , ja jag har fotat livvaktstornet som vi ser i Bondai rescue.. Men det blev molnigt sa fort vi  kom dit, typiskt..

Idag ser det inte heller sa lovande ut med vadret, men de gor inget vi har ju en del shopping att gora!

Kram pa er vi ses snart!

1 kommentar:

  1. Heeejjjj
    Njut nu allt va ni kan sista tiden.. Hoppas du hittar ännu mer fina grejor att shoppa.. Hörs när ja kommer hem.. Hälsa alex kramar carro

    SvaraRadera